GRATTIS i efterskott till Herrgårds-kullen 8 år 19/1 - 21 januari 2008

Märkligt vad fort den här helgen försvann, hade i allafall ambitionen att lyckas skriva in Grattis hälsningen till Herrgårdskullen som fyllde veteraner dvs 8 år i lördags. Men i lördags bjöds det på god mat hos Marianne så då försvann den tiden och igår planerade vi agilityutbildningen i mars. Sen följde Marie G med hit och vi satt och kollade på bilder till hennes hemsida. Men vi skapade i allafall en blogg till Marie G & hennes sheltisar så vi får se när hon får igång sin dator igen att det kommer in lite info där också. Gå gärna in och kolla på bilden på hennes sheltisar i skogen. Den är jättefin. Länken till hennes blogg finns under länkar till vänster.

Tänk att det är 8 år sen Busan & co föddes, det är inte klokt vad tiden går och på den tiden hade inte jag digitalkamera utan garderoben är full av bilder så efter lite letande hittade jag i allafall lite valpbilder på kullen som jag nu scannat och lagt in på hemsidan. Men ni får se några söta valpbider här också så håll till godo.

Busan som liten      Greven med min kära Cassis       Porter - Nils-Olofs lyxhund
                                     

mysiga  LC-champion Peppar som liten
            
              
Snart kommer det att hända lite spännande saker men det får ni vara nyfikna på ett tag till (vissa speciella har redan fått lite förhandsinfo)

vi hörs snart igen,    Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0