Hälsning från Honey - 9 januari 2008

Som svar på bloggen fick jag idag mail från Gun & Benny med Honey, dvs Meides kullsyster Pompeca's Honeyfire from Märsön. Honey tillhör min första kull på Mumma, Fire-kullen är född ute på Märsön och jag tänkte att någon valp i kullen skulle ha anknytningen till Märsön i sitt kennelnamn och det blev vår lilla Honey.

Gun hade skickat med några bilder på Honey som jag nu genast utan större jobb kan dela med er andra också.
Här är Honey med på fjällvandring, bra på balansgång är hon också som synes
image7image8
och sen en bild från svampskogen men som Gun skrev var nog svampen mer intressant :-)
image9
 
Jag undrar hur mycket utrymme man har på bloggen. Borde nog kolla upp det så jag vet om jag kan vara lat och lägga in bilderna i orginalstorlek eller om jag behöver förminska dem lite innan. För  det är ju extra roligt med mycket bilder det gillar jag i allafall.

Ja, det var dagens inlägg - ha de   / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0